tisdag 7 juni 2011

Anledningen till att jag inte har bloggat på länge nu är för att jag har haft fullt upp i mer än en vecka nu. Har en del att skriva om iallafall!

Börjar från förra veckan, 
Måndag: Min födelsedag! Wihoooo. Sov hos Robin idag!
Onsdag: Efter skolan åkte jag och Robin till väla där jag köpte en vit tunika och en kofta. Sen åkte jag hem och fixade till mig och packade väskan, sen tog jag tåget till Hässleholm där jag träffade Robin igen. Senare drack vi och efter det stack vi till campingen på Siesta! Kom hem sent på morgonen haha.
Torsdag: Gick upp rätt sent, fixade till oss sen stack vi till Jack&André där vi drack och efter det blev det Siesta igen!
Fredag: Jag och Jack mötte Sophie på stationen, sen drack vi igen så följde hon med oss till Siesta, fast tyvärr kunde hon inte följa med in där. Hon sov över hos oss sen iallafall! På kvällen kollade jag och min sötnos på Håkan Hellström.
Lördag: Sieeeeeeesta! Sista dagen. Kollade på banden Looptrops och Daniel Adams Ray, sen var vi på campingen.
Söndag: Vaknade rätt tidigt, så följde jag med Robin och hans familj till Melbystrand och badade. Blev riktigt solbrända, så har oooont nu haha. :/ men mysigt var det. 
Måndag: Tog det mest lugnt, på kvällen gick jag och finaste och handlade chips, godis, cola och sen bakade jag hihi. Blev mys framför film! 
Tisdag: Mådde inte så bra imorse, kände mig helt svimfärdig när jag duschade. Tog tåget hem halv 2 från Hässleholm, nu är jag hemma och har precis gjort kladdkaka, haha blev jättesugen på det. Halv 5 ska jag iväg och spela trummor, sen ikväll ska jag kolla på efterlängtande Desperate Housewives med mamsen. Lägger upp bilder från Siesta nu också!
Har haft en underbar vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar