fredag 27 maj 2011

Är ibland sämst på att uppdatera bloggen, förlåt för det!
Så här har min vecka sett ut. 
Måndag: Låg hemma i sängen eftersom jag inte mådde bra, så blev att jag kollade på en massa avsnitt av desperate housewives hihi.
Tisdag: Träffade Johanna idag hihi, riktigt saknad, så kul att träffas igen! Satt med nationella i matte sen i ca 2 timmar, är faktiskt jättenöjd! Fast när jag är nöjd så brukar betyget inte alltid bli så bra ändå.. Men vi ser väl! Efter skolan åkte jag till Robin där jag spenderade natten hos honom, mys.
Onsdag: Fick reda på naturkunskapsprovet idag, fick 49 poäng och VG var 50 poäng! Fick bara G+, sur jag blev. Tog det annars mest lugnt idag, fast hade en del läxor att göra så gick och la mig rätt sent.
Torsdag: Efter skolan åkte jag till bästa Robin, blev massa gott med film och mys! Sov också där inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar