söndag 1 maj 2011

Valborg


snodde lite bilder som jenny tog i danmark.  
ska berätta lite om valborg igår. fick stressa på morgonen, gick upp vid halv 9 och duschade, sen var jag och jobbade. kom hem vid 20 i 11 igen och hade bara en halvtimme på mig att fixa till mig. som tur var skulle jag inte ta bussen till helsingborg 20 över utan jag tog den 10 över 12 istället, så hade ändå mer tid på mig. åkte sen till danmark med robin, jonte, andre & hans flickvän jenny, oliver, henrik och joel. rätt skönt att bara sitta ute och dricka. senare åkte vi in till lund, fast hände typ inte ett skit i stan, och henrik/oliver hoppade aldrig av från tåget, så de fick åka tillbaka från malmö till lund haha. sen när vi skulle ta tåget till hässleholm så var det flera som inte hade köpt biljett, och jag var en av de. så klart kom vissa undan medan jag fick böter på 150 kr. känner mig fattig nu, spenderade ganska mycket pengar igår. Var och köpte mat i hlm, sen sov jag hos sötnosen robin! 
idag vaknade jag upp hos robin, vi gick ner och åt pizza, och sen köpte vi cola/godis, haha knappt tjocka.. till det kollade vi på film! när jag kom hem sen vid 11 tiden så gick jag och duschade, nu sitter jag här, men tänkte gå och lägga mig nu, så godnatt hoppas ni har haft en bra valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar