fredag 30 juli 2010

seeing is believing

vaknade idag vid 10tiden av att mina föräldrar pratade skithögt :o men lyckades somna om, sen vid halv 1 gick jag upp för att äta, men hitta inget gott så la mig igen och tittade på tv. sen efter en timme gick jag ändå och åt. vid 3tiden gick jag ut och gick/joggade i 2 timmar. var uppe i skogen och så, sen kände jag mig helt vilse haha, gissade mig fram, och sen hamnade jag på en väg mitt ute i ingenstans kändes det som haha, men sen såg jag skylten Åstorp så jag visste var jag var igen ;) försökte få med mig jacob till helsingborgsfestivalen innan men det gick inte så bra, så har varit ute i byn med honom ett tag, träffade på lite folk sen körde vi lite pk haha. hemma nu, ska nog se film snart också, brukar göra det varje natt, det är någon film på tv nu, som skulle vara jätteläskig så ska börja kolla på den nu även om jag missat en halv timme höhö, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar