söndag 18 juli 2010

pang

orkade inte bara sitta hemma hela kvällen, så jag gick ute en runda och pratade i mobil med en person, sen gick jag in och åt glass :D sen vid 8 gick jag ut igen och träffade markus. vi gick mest bara runt i byn och snackade. haha så störd han e! (a. och kommentarerna :)
han, "får jag putta dig framför ett tåg?" jag, "ja visst gör så, bara jag får pengar för det!" han, "du kan få 2 miljoner av mig efter du dött" jag, "soft, men jag kanske överlever!" han, "ja men isåfall kommer du bara vara halv!" jag, "kommer ändå va lika snygg" han, "haha nej du är redan ful, så om du blir halv blir du bara hälften så ful, allså LITE snyggare än vad du inte är" jag, "hahaha så elak du e :(". HAHA tyckte det var kul.

vi träffade på hans syster och lite annat folk sen. efter ett tag stack alla hem :o så jag, markus och johan gick runt lite, sen vid 11 stack jag hem. nu är jag hemma och väntar på att en film ska börja :) rolig kväll iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar