söndag 11 juli 2010

Keep it up

hur fan ska man göra när man inte vet hur man ska göra? nu blev det så jävla mycket svårare än vad det redan var..

kom hem vid 4tiden inatt efter att ha varit nere på powermeet med gabriella! väntade i säkert 4 timmar på att träffa marcus haha, men trevligt o träffa honom :) första gången också huhu.
vaknade vid halv 2 idag, åt frukost och så, sen stack jag och gabriella hem till hennes mamma.
köpte pizza vid 6 tiden :) gott! sen cyklade jag ner på stan och träffade sötnosen philip :) och lite annat folk han hade med sig. åker hem på tisdag vid 3 tiden, och jag vill verkligen inte.. eller ah kmr ju va kul och träffa på de andra nere i skåne, men ändå. åker nog upp hit igen på höstlovet hade jag tänkt mig :)

when I look into you're eyes I see a future with us two together

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar