söndag 25 juli 2010


jobbade lite först idag, sen fixade jag till mig och stack hem till macke där jacob också va.
vi gick sen hem till jacob och kollade film, ellinor kom också sen. började kolla lite av filmen "the butterfly effect 2", hann inte se hela men kollar nog klart den sen på datorn. :)
vet inte om jag ska ut något mer ikväll, får se när elli hört av sig.
igår träffade jag alexandra :) vi åkte till väla vid 3tiden, köpte nya jeans (de på bilden) behövdes verkligen haha. köpte också en jeansjacka! :) sen fick det bli lite chips också till kvällen (a).
missade bussen vid 5 så vi väntade på den andra som gick 6, käkade när jag kom hem sen åkte jag hem till alexandra och där kollade vi på film, eller ja blev att vi byta kanal hela tiden och såg olika filmer xd aja puss på dagen :)
och förlåt mig .. 'm'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar