lördag 17 juli 2010

det man väntar på kommer tillbaka ibland.

dagen blev inte riktigt som planerad, kristianstadfestivalen blev inte av först, sen skulle jag ändå ta tåget in med ellinor 17.55, men sen kunde tim inte träffas där utan bara hälsa och så, så det kändes lite meningslöst då eftersom de brukar va tråkigt på k-festivalen (a. så stack inte dit, sen efter ett tag ville han att jag skulle komma ändå, men så blev de försent och ja allt var helt förvirrande, så ska ta mig dit nån annan dag i veckan istället :) sen råkade jag bestämma träff med simon också, men de va bara för jag inte trodde k-stad skulle bli av, så jag ringde han och sa vi kunde träffas en annan dag i veckan istället, och pinsamt nog trodde jag inte det var han som prata i telen :$ inte snackat på länge ju xd var ute med elli ett tag på kvällen, kom hem vid 9. sen ringde krille mig och skulle förklara varför vi inte snackar längre, och jag blev mest bara upprörd för det han sa, jobbigt och ta upp vissa minnen.. men sen blev de lite bättre och ja vi är vänner igen.. :) har nyss gått på en promenad med mamma, skönt att bara gå runt ute och prata lite.
nu sitter jag och dricker min oboy och lyssnar på musik och ska nog se på film snart! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar