lördag 17 april 2010

parken idag!

var bara i skolan till halv 11 idag, en lektion sen vidare till hbg lasarett, buhu.
längtade iiiinte. men det gick bra :)
efteråt var jag hemma ett tag, sen åkte jag till milano och träffade på bästa juanna som åt sin goda mat ;)
eller tror inte hon gillade det eftersom jag fick resten sen (a).
vi åkte till klippan sen, helt dött haha! och det blåååste -.-
träffade på lite folk sen, gick till parken fram mot kvällen .
De skulle spela sån ölbrännboll där. men var inte med, kollade på istället :)
och fyfan vad kallt det var! jag, juanna och emilia blev hungriga sen så vi gick till carsano och åt pizza ! mums .
passade in bland folket, blev verkligen jätte full ! haha nooot.
sen när jag kom hem gjorde jag inte mycket, kollade lite tv sen somnade lilla jag :)
puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar