lördag 24 april 2010

100423

tog 100 år innan jag lyckades komma upp på morgonen, haha fett trött. iaf första lektionen matte idag, sen direkt efter hade jag utvecklingssamtal , berättade att jag ville byta linje och sånt, sen också om några lärare jag inte gilla för de gjort olika grejer o blabla så ska ha sånt möte med rektorn nästa vecka -.- svenska sen, fick reda på provet, haha det gick ju bra, 4 stycken blev godkända och 11 st fick ig, undra vad jag fick ;) hade ingen data och eso sen, för alla verka ju åka hem :o haha så slutade isf vid halv 11 ;)
men stanna kvar en stund i skolan och hade kul med störda juanna (a) hihi :D

tog bussen hem vid 1, kollade tv ,sen sega jag vid datorn fram till typ halv 8 på kvällen.
stack till alec jozowa sen, hade skitroligt som vanligt :D johan ringde också, phahahaha flabba hela tiden, så kul hahahaha :D
vi åt godis och sånt (A) och såg tv, somnade fan nästan så trött jag e, hemma nu och blir väl sova snart eller se film, orkar inte ngt annat.
puusss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar