måndag 19 april 2010

100419


skolan idag. när jag kom till svenskan var jag tvungen att göra provet vi hade i fredags då jag inte var där, jag som hade tänkt göra det nu på fredag, aja får väl se om det blir godkänt iaf :p
efter skolan kom jag hem ,o hade typ värsta bråket med pappa eftersom han fått reda på min frånvaro från skolan. så jävla mycket var det inte sen innan och jag sa till honom jag försöker skärpa mig -.- men han brukar ju ta det på sitt sätt och bli cparg. aja jag ska iaf till syo imorgon för ska skriva in mig till antingen Barn & Fridtid eller Handelsprogramet, ska gå om ettan :/ men det blir nog bättre nu än Estet som jag går nu :) orkar verkligen inte min klass eller den linjen mer ;o.
stack till trummorna sen, värsta motvind o allt sån stressad för o komma i tid, sen när man väl kommer dit är min trumlärare inte ens där utan var på nån spelning utan att han sagt till mig! så det var bara o dra hem igen -.-
har ätit precis, blir nog träffa min Ellinor sen, kommer bli roligt och min dag blir nog lyckad då :)
puss.

2 kommentarer: