lördag 10 april 2010

klippan today.


åkte med pappa till väla idag, köpte en sån slingmössa och hårfärg :) fast det var dyyyrt tyckte jag.
sen när jag kom hem hjälpte min syster mig att slinga mitt hår, ska bli blond men får börja med att göra slingor så ska göra om det igen om 2-3 veckor. :) pallar inte ha brunt hår längre vafan, haft det länge nu :p
fast det blev ändå ganska bra.
efter det åkte jag in till klippan, skulle träffa mange, så var där redan typ 15 pers hos han :p
vi stack ut efter ett tag, och drack lite. hah kände bara mange o lite alle.
men det var ändå kul, speciellt i slutet :)
kom hem vid 11tiden sen, var fetthungrig så åt lite.
fast resten av kvällen blev ju inte helt lyckad pga en sak.
men kollade på en film sen "deep impact" fast missa typ mkt av den, men den verka ändå bra :D
pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar