söndag 11 april 2010

20 sanningar om mig!

1. hatar att bli lämnad.
2. hatar folk som ljuger som inte ens kan vara ärliga.
3. förlåter nästan alltid.
4. hatar när folk är otrogna? gå och dö.
5. jag har svårt att bestämma mig för saker, om jag bestämmer mig för en sak, ångrar jag mig oftast.
6. jag älskar mina vänner och skulle inte klara av att förlora de.

7. det går inte en dag utan att jag lyssnat på musik. no music, no life :)
8. hatar känslan man får när man förlorat någon.
9. jag saknar någon sjukt mycket.
10. jag har skolkat mycket nu i ettan, men försöker bättra mig.
11. hatar att plugga eller ens lägga ner tid på skolan.
12. innan har jag alltid haft dåligt självförtroende, men har lyckats få ett bra självförtroende nu.

13. blir oftast på dåligt humör när jag har tråkigt och ingenting att göra.

14. blir nästan alltid kär i fel kille.
15. vissa låtar jag lyssnar på, påminner alltid om någon jag känner.
16. jag har nästan för lätt att släppa in folk i mitt liv.
17. när jag får pengar, slösar jag nästan alltid bort allt på det oviktiga istället för det jag behöver.

18. har ofta en obehaglig känsla, känner mig orolig för något jag inte vet vad.
19. har någon slags tvångstankar som säger åt mig att göra vissa onödiga saker och blir inte av med de förrän jag gjort det.
20. jag har sjukt mycket ångest över en sak.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar