lördag 27 mars 2010

Väla med bästa !

hey ! :D

var ute och jobbade idag, ute i REGNET! ahah blev jätteblöt :(
efteråt dunka jag hög musik och gjorde v mig, sen tog jag bussen till väla :D

träffade på alec ,så var med henne i en halv timme, sen kom shpres :) eller chimpans kanske hon heter, lr hur kriss? (a)
köpte skor ! hah så fort jag får mitt studiebidrag blir jag alltid av med allt typ direkt .. inte lätt o spara :(
vi kom hem vid 6, och käkade :D . sen ville hon så tvunget ha chips så vi cyklade med våra jätte "fina" cyklar till oj. hahaha såna små jul och höögt styre, såg skitkul ut !

sen hemm ti mig igen , satt vid datorn och åt vår chips och drack cider. men hon var bara här till 8 typ :/
så sitter här nu och gör inte så mycket, spelar såna cpspel på facebook man blir ju beroende :( haha.
ingen aning vad som händer på lovet, blir mest bara chilla och träffa folk iaf. :)
puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar