fredag 5 mars 2010

hellu :)
började med att jag försov mig imorse! ovanligt ..
Missade en kvart av bildlektionen, och lektionen var riktigt tråkig. Fattade inte en skit av uppgiften och alla dela in sig i massa grupper jag bara, jaha vad händer nu? -.-

Sen hade jag engelska/ matte och mat. De två sista lektionerna var bild igen och jag pallade verkligen inte sticka dit så sket i det ;s ..
Var hemma vid 4, och brååååk hemma igen åh så kul. I'm sick of it.

Iallafall har bara suttit vid datorn nu och inget speciellt händer väl ikväll, bara vara hemma.
Skulle egentligen till väla med Shpresa, men hon har inte svarat när jag ringt och jag fick heller inte sen..

Suttit vid datorn nu ända sen jag kom hem från skolan, haha inget liv!
Ingen ska fan sänka på mitt humör imorgon, ska vara glad och kvällen kmr bli nice! om det blir av :)
puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar