lördag 27 mars 2010

Väla med Alec !

idag missade jag bussen på morgonen igen, ovanligt.. fast pappa skjussade mig til stationen iaf så tog tåget :)
började med matte , fick massa gott som ballerinakex, kladdkakemuffins och tårta :D haha gott ! och stackars juanna som missa det :* sen svenska och efter det mat ! sen slutade jag (y) typ vid halv 12. fast stanna kvar ett tag till, chillade lite med tullis. Sen vid 1 stack jag hem, skulle ta bussen vid 3 sen för skulle ti väla med alec men när jag nästan kommit framm till hållplatsen såg jag bussen åka förbi! så ringde alec typ direkt och sa att jag missa bussen. så fortsatte jag gå för tänkte möta henne och gå till stationen och ta bussen som gick 20 över. så åkte en till buss förbi, och det var den som gick mot hbg, så hade inte alls missat den egentligen för den andra gick bara ti stationen ! jaja -.- Det var riktigt härligt väder idag, varmt och soligt :D gillas (y). sen i väla köpte jag leggings :).
efteråt var vi hemma hos mig, satt vid datorn, lyssnade på musik och snacka massa, allways fun !
puss :D

OCH NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOV ! hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar