fredag 5 mars 2010

äntligen fredag

skolan var väl okej, tre lektioner slutade vid 12 :D. egentligen kl 2 men är aldrig på sista lektionen :o
blir heller ingen fest ikv, inställd! händer alltiiiiid :/..
efter skolan skulle jag egentligen till väla med shpresa, men blev inte idag iheller.
så jag skulle ta bussen direkt till familia med alexandra, men så hann hon aldrig till hållplatsen så var tvungen att hoppa av där så gick vi istället till stationen och tog bussen där 20 min efter. :p
Köpte en jacka på Cassels, var tvungen att ha den hah :) efteråt åkte vi hem till mig så käkade jag, sen åkte vi hem till henne där jag även fick pizza! (h) goootttt :D
Sen fulade vi oss massa, satt vid datorn och så :)

kom hem vid halv 12, så kollade jag tv och så sen somnade jag och vakna vid 4tiden av att tvn fortf var på höhö (y).
soft dag i alla fall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar