torsdag 20 oktober 2011

You make me happy


skolfotot förra året!
Hade skola igår till kl 2, gjorde prov i småföretagande sista lektionen. Gick rätt så bra tyckte jag! Efter skolan åkte jag hem till Robin och vid 6 åkte vi hem till mig. Hämtade köksbordet från förrådet så nu har jag äntligen ett bord i köket! Sen lagade jag mat till oss och efteråt hade vi en massa mys framför filmen Love Wedding Marriage. Som vanligt missar jag ju slutet för jag somnade, men den var bra iallafall haha.

Sitter i skolan just nu och har turism, ska plugga lite glosor och sen bara ta det lugnt. Är jätte sugen på kina mat så funderar nästan på att äta det senare eller till helgen.. Har skola idag fram till 14.20 och sen ska jag vara på ett möte som säkert kommer vara i 3 timmar... Så lär ju vara i Hässleholm ikväll vid 7, segt! Imorgon ska jag med Alexandra till Helsingborg, så blir umgås med henne imorgon :) Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar