fredag 28 oktober 2011

Alanya

Igår hade jag en mysig dag hemma hos mig med min älskling. Vi åt tacos och sen kollade vi på tv/film med tända ljus! Han var ledig idag så han fick sova kvar i min sköna säng medan jag åkte till skolan. Började vid 10 idag och slutade kl 2. Var riktigt arg efter matte b lektionen. Min lärare skrek på mig jätte mycket bara för jag inte kan så mycket matte och för att jag vägrade ta med mig det till turkiet under lovet och plugga varje dag. Fattar hon inte att man har ledigt under lov eller? Märkte vilka problem hon hade när hon smällde stolen hårt i bordet också haha. Får hoppas jag slipper hennes lektioner och kan vara med i den andra gruppen med en annan lärare istället. Ikväll har jag tvättat, diskat, städat, packat och bakat chokladkaka. Imorgon åker jag, min pojkvän och några av hans släkt och vänner till Turkiet! Ska bli så himla skönt att komma bort en stund. Kommer troligtvis inte hinna blogga imorgon eller i Turkiet så vi hörs om en vecka! Ha det bra folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar