lördag 22 oktober 2011

What are words if you really don't mean them when you say them?

Sitter just nu hemma hos robin helt själv.. Är inte van vid ensamhet haha. Kollar på någon komedi film på trean och dricker te, rätt mysigt ändå! Min kära pojkvän har stuckit till hans kusiner, wiiieee..
Har jobbat idag, och köpte en mysig kofta från MQ efter det!
Igår åkte jag in till Helsingborg med Alexandra, köpte ingenting faktiskt. Efteråt följde jag med henne till väla också och sen när vi äntligen var hemma åt vi tacos och kollade på idol! Och självklart fick det bli en kladdkaka sen hihi. Trevlig kväll!
Btw har blivit sjuk så är hur seg som helst.. får bli många koppar te. Men måste ändå tvinga mig själv till skolan varje dag nu, men hoppas jag är frisk tills på lördag då jag ska till efterlängtade turkiet :) Vi hörs folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar