tisdag 18 oktober 2011

Skrev aldrig om vad jag gjorde i helgen eftersom jag trodde en person jag träffade på festen i lördags skulle lägga upp bilder som jag sen kunde lägga i bloggen, men det blev inte så. Iallafall i lördags så var jag och robin på erotik party haha! Hade rätt så roligt och lärde ju känna nytt folk! Dagen efter var ju inte precis den bästa, mådde så himla dåligt! Men det får man ju ta :) Köpte tacos i söndags med älskling, fast jag ville ha med kyckling denna gången. Men det billigaste var kyckling kebab så det fick vi ta, rätt okej ändå. Igår var vi på restaurang Asian Corner, åt kinesisk buffe, så himla gott!

Ingen skola för mig idag, har så mycket magkatarr och nu har jag blivit förkyld igen. Är aldrig frisk?
Skönt att kunna sova ut en del iallafall, något som jag nästan aldrig kan göra iomed att jag jobbar på helger.
Är hos familjen nu, har kollat på Top Model och Desperate Housewives med mamma, love it! Och nu har jag pluggat en del till provet imorgon.. Så nu ska jag sova, godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar