tisdag 14 juni 2011

You and me

I torsdags var det avslutning! Riktigt skönt att det äntligen är sommarlov som man ändå väntat på så länge. Dock är jag inte så nöjd med mina betyg.. men finns anledningar till varför jag missat så mycket, men det är bara för mig att göra mitt bästa i 2an och ta igen så mycket jag kan. Var hemma en stund och tog det lugnt, sen var jag på ett möte, trodde det skulle bli ett långt möte men som tur är varade det bara i en halvtimme. Direkt när jag kom hem träffade jag Alexandra som kom över med presenter till mig! Fick en liten bok med 500 recept på smoothies, gott! Så det ska jag absolut ha användning av. Fick även ett jättefint halsband av henne! Senare åkte jag till Robin, fick bli pizza och så köpte vi lite gott till film och så på kvällen. Riktigt mysigt! 
fredagen sov jag också hos Robin, blev massa mys igen. 
lördagen jobbade jag först. Orkade verkligen inte, vaknade av att jag hade jätteont i magen och hade en helt svullen hals. Senare åkte jag och pappa till Ikea där vi handlade saker till min lägenhet. Fick rätt mycket för billigt pris. Köpte även en mixer, brödrost och mikrovågsugn på Siba. På kvällen träffade jag Alexandra, spelade mest guitar hero hihi.
söndagen träffade jag Robin igen, sov hos honom tills tisdag. Och gud vad jag tycker om dig! Saknar dig varje stund jag är utan dig, du är verkligen bra!
Idag har jag ätit med Robins familj, sen åkte jag till Åstorp och var på ett möte med mamma. Sen städade jag för fullt i rummet, har en massa fyllda lådor och kassar, undrar om det kommer ta lång tid att packa in i lägenheten, har ju rätt mycket små saker faktiskt. Ikväll har jag bakat scones och kollar just nu på filmen Life as we know it, bra film! Nu ska jag kolla vidare, sen sova. Imorgon får jag nyckeln till lägenheten. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar