onsdag 8 juni 2011

Godnatt!

Väntade på bussen i en halvtimme imorse, såklart var den inställd... så missade idrotten! Eller ja vi skulle bara prata där men behövde ändå komma dit. Så tog nästa buss vid 10 istället. När jag kom fram hade jag inte lektion förän kl 1 tydligen.. Men var med Miah och Sophie istället hihi. Kollade på när treorna gjorde vattenlekar utomhus, riktigt tråkigt faktiskt. Fast lite kul var det väl när de skulle göra "sexställningar" haha, tolka inte det fel nu, inte riktigt. Hade utvecklingssamtal efter naturkunskapen, blev ju lite chockad på att jag fick starkt G i turism, att hon egentligen ville sätta VG men väntar till hösten och att jag var 4a bäst i matte i klassen, ändå får jag extra hjälp i det haha. Efter skolan satt jag i möte i 2½ timme, höll på att dö.... riktigt tråkigt, mådde inte bra och ville bara hem. Senare packade jag ut lite saker från rummet, fyllde 4 lådor, och detta var inte ens ett helt skåp.. Sen umgicks jag med Alexandra! :) Har fixat lösnaglar, och nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar