måndag 28 februari 2011

Det finns gränser, och denna gången gick du över den


har knappt kunnat sova alls inatt, tog tid innan jag somnade lite.. så låg jag vaken en stund så kollade jag på klockan så var den 05.10.. kul ju! gick iallafall upp sent som vanligt vid 8, så fixade jag till mig och missade nästan bussen som gick halv 9. hade tre lektioner, sen tog jag och sophie tåget in till helsingborg! träffade alexandra en stund, sen gick jag och sophie till någon indisk restaurang och åt kyckling, ris och pommes. det lät rätt gott, men det var ju inte så gott som vi trodde.. och blev ju inte bättre av att en äcklig kille stirrade ut oss hela tiden... slutade med att när vi skulle gå ville han veta min ålder och skulle komma tillbaka när jag var 20. han ba, "kom tibaka när do e zjooogo!!" ja visst vad drömde du sen haha? sen blev det lite shopping, men köpte bara en tröja från vila. så var jag och sophie fortfarande hungriga.. hihi så jag köpte en hamburgare, milk-shake och en brownie. åh så nyttig jag känner mig haha. men har faktiskt bestämt att jag ska ha godisförbud en vecka, var sugen på det idag men stod faktiskt emot hihi. sen träffade man på måns & nima! kul att få träffa de igen, var ju ett tag sen faktiskt! tog bussen hem vid kvart i 6, när jag kom hem åt jag igeeen :$ sen var jag inne hos melanie och kollade på tv! har nyss varit och duschat och nu ska jag sova. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar