måndag 28 februari 2011

I found you again

ligger i sängen nu i min ensamhet! saknar att ha någon att mysa med ofta..
tänkte att jag får väl slänga in ett inlägg innan jag ska sova, har ju inte skrivit :)

i fredags skulle jag egentligen träffa sophie. men allt blev så komplicerat så det fick bli en annan dag istället! så jag tog det mest lugnt hemma.. på kvällen skulle jag egentligen festa hos miah, men det blev ej av så jag tog bussen in till klippan istället där jag träffade nicky, mange, kasper och rebecka! sen kom fabian också. nicky och mange skulle laaaana, så jag och fabian kollade i stort sätt bara på, haha kul ju.. satt nog i soffan i några timmar och bara kollade när de spelade hehe. sen blev vi trööötta, alla utom mange så vi la oss i sängen. hade lätt kunnat somna, men så blev det inte. somnade inte förän vid typ 5-6 tiden. kul att klockan ringde 8.30 sen.. reste mig och tänkte gå upp men somnade om igen.. hann ändå med bussen kl 9 hah. när jag kom hem blev det jobb, sen skulle jag egentligen sova men spelade istället. träffade iallafall melanie sen en stund, blev kaffe latte och sånt gott! på kvällen skulle jag egentligen till miah och festa.. men det blev inte av för min del.. igen :$
idag jobbade jag, cp kallt ute.. sen fixade jag till mig lite och åkte till Ikea och kollade på en ny säng! ska få en 120 säng nu i veckan, skönt att den är lite större än denna sängen iallafall!sen vid 8 träffade jag melanie och hennes dejt. blev kaffe och kolla på solsidan/time out!
duschen efteråt och nu ska jag sova! godnatt


tror inte nån orkade läsa detta faktiskt... haha :$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar