torsdag 24 februari 2011

Free falling

igår "vaknade" man upp hos grabbarna, haha fick aldrig någon sömn för de skulle peta/kittla mig heeeela tiden. sen gav jag upp och spelade lite istället. tog bussen hem 1, så tog jag det lugnt hemma ett tag. sen vid 6tiden åkte jag in till klippan igen med kristijan och träffade min saknade johanna! hihi var kul att träffas igen. vi tog det mest lugnt framför tvn hos krisse, råkade somna till lite också :$ sen åkte jag hem & då blev det sängen och film!

idag gick jag upp vid 1tiden, åt frukost och låg i sängen med laptopen. sen hoppade jag in i duschen & fixade mig, efter det åkte jag in till klippan och träffade sophie & johanna! blev god pizza, och sen träffade vi kristijan och några till. synd att det var kallt som fan ute bara.. sitter hemma nu och ska strax lägga mig i sängen och kolla på desperate housewives hihi. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar