söndag 20 februari 2011

What can I say

jag är verkligen sämst på att uppdatera min blogg ibland! förlåt mig :$
så här har min vecka sett ut:

måndag: alla hjärtans dag, ingen precis speciell dag - träffade melanie en stund sen gjorde jag inte ett piss :)
tisdag: tog bara det lugnt efter skolan :)
onsdag: skulle egentligen slutat skolan kl 2, men cplärarna ändrade schemat så vi slutar halv 4 på onsdagar istället vilket betyder att jag måste vänta på bussen en timme.. knappt segt! satt då i torget med alle och pratade en stund, sen satte jag mig hos oskar och några till :) ganska chill ändå. när jag kom hem ropade melanie på mig, så jag gick in till henne och där bjöd hon på god mat! härligt att bara komma hem och slippa fixa mat själv (; sen umgicks jag med henne på kvällen också!
torsdag: skolan först, sen blev det äntligen looov! vid 7tiden åkte jag in till ängelholm och åt på donken med sophie! gott hihi.
fredag:
var hemma hos melanie en stund, sen åkte vi in till helsingborg och gymmade med sandra! på kvällen träffade jag alexandra!
lördag: träffade sophie så åkte vi hem till miah där hennes pojkvän, cassandra och ida också var! blev lite förfestande sen drog vi till polles fest, hade det riktigt jävla kul! dansade satan hihi! tack folket

söndag:
knaaappt trött & seg idag.. gick upp vid halv 10 och jobbade, sen umgicks jag en stund med sophie, har nyss ätit/städat så nu tänkte jag spela lite :$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar