söndag 17 oktober 2010

Long time ago

Förlåt för så otroligt dålig uppdatering! ska bättra mig, har nog inte haft någon ork till det bara.

ska skriva lite om förra veckan om ni vill veta haha :)

i måndags slutade jag skolan vid 2 istället för kl 4, skönt! jag skulle ändå stanna kvar i klippan till klockan 4 för då skulle jag träffa rebecka.
johanna kom iallafall till skolan med sin söta bebis, så jag umgicks med henne tills kl 4! vi var i skolan en stund och sen gick vi hem till hennes kusin :) sen kom rebecka till klippan så vi var ute och chillade ett tag. verkligen saknat er båda! haha hade skitkul som vanligt iallafall, vi var typ bara ute hela kvällen!

i onsdags träffade jag alexandra! men innan det spelade jag trummor och åt. var hemma hos henne, haha spelade wii, var ju verkligen bäst på det ;) sen satt vi vid datorn. hade en härlig kväll!

idag söndag träffade jag alexandra. vi var hos henne först och åt pannkakor :$ sen var vi hemma hos mig och spelade guitarr hero, är man bäst så är man haha.
haft det underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar