söndag 24 oktober 2010

Lite frågor bara

Du heter: elina
Smeknamn: ella, elientje
Beroende av: musik, umgänge
Vad tror folk om dig? vet inte, men jag vet att när folk väl pratar med mig så ändrar dem alltid uppfattning om mig.
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon och mitt leende.
Hur imponerar man på dig? om man får mig att skratta!

Brukar du skratta för dig själv? hahahahha ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Shu händer?
Var bor du? åstorp.
Trivs du där? haha, ehm hade gärna bott någon annanstans.
Har du haft sex idag: nepp.


Hur svarar du i mobilen: Hallå? eller ja hej?
Vem ringde du senast?: alexandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg haha
Brukar du komma i tid: nuförtiden, japp!
Hur känner du dig nu: seg som fäään.
Vanligaste färg på dina kläder: vitt och svart
Vad tycker du om fötter: alla fötter är fula?

Vad saknar du: sommaren, västerås
Hade du en bra kväll igår: den var lugn
Favorit dryck på morgonen: kallt vatten, juice eller te
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12
Är du blyg?: för nytt folk är jag blyg, det är olika faktiskt.
Sysslar du med någon idrott: slutade precis på volleyboll höhö.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: hahaha ja,
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: rooonka, hahaha jag vetinte.
Är du nöjd med ditt liv: mestadels jadå!
Är du bortskämd: nepp är jag inte.
Vad gör du i morgon: jag ska nog in till stan efter skolan och fika med bella och sophie! :)
Vad är det värsta du vet?: falskhet och lögner.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Japp absolut!
Vad är det finaste du fått?: hmm.. mina vänner :)
Du samlar på: inget speciellt, eller jo såna nya enkronor haha.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa & shoppa!
Vill du gifta dig: jadå.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar