måndag 18 oktober 2010

101018


sophie, hashim och jag!
Hej bloggen!

Dagen började med att jag försov mig en halvtimme som alltid! haha så lyckat. jag hann ändå med bussen till skolan, bra att den var sen. första lektionen hade vi data, satt bara framför facebook och sånt hela lektionen, lite chill. efter det hade vi handel, sen träffade jag tobbe, så gick vi och käkade. efteråt hade vi ingen handel igen för att vissa skulle göra prov, så jag och sophie satt i torget. haha vi fick för oss att säga hej till alla som gick förbi. skrattade som fan hela tiden haha! sen hade vi bild! vi fotade lite, här är två bilder från idag! mycket fina, jadå.. :) sen photoshoppade vi lite också, haha jag och sophie hade så jävla kul! kom hem vid 5, käkade och sen pluggade jag. har prov imorgon och jag kan inte alls mycket, kommer antagligen få ig, men jag hoppas på ett g iallafall! nu ska jag strax stänga av datorn och sen blir det sängen som väntar! godnatt folket :)

btw ni som gillar tidningen cosmopolitan tycker ni ska köpa det senaste nummret för den tidningen var verkligen jättebra! blev inte alls besviken ;)
står om allt från hår/hud/mode/kärlek/sex m.m. :)

2 kommentarer: