måndag 25 oktober 2010

Good days

bild på mig, emma och gabriella + star pilots? sen i somras i västerås! dålig kvalite det blir bara..

Hej sötnosar!

Idag fick min pappa väcka mig eftersom jag glömde ställa mitt alarm, tur han gjorde det annars hade väl jag varit ganska sen till skolan hihi. typ 5 minuter innan jag skulle springa ut till bussen brände jag mig på plattången! fick panik och sprang och sköljde iskallt vatten, men bara i 2 minuter för var tvungen att sticka sen. Har svidit i min hand hela dagen, det är ett stort och rött märke, ser ut som en triangel haha. Så nu sitter jag med något fult bandage som jag ska ha över natten, inte lyckat elina.. Iallafall hade data som första lektion, sen handel. Ganska chill! Sen träffade jag tobbe, martin, mathilda och en till jag glömt bort namnet på hihi, så gick vi och käkade. Efter det tog jag, bella och sophie tåget in till helsingborg. gick till um, sen gick vi mest runt på stan :) härlig dag! tog bussen hem vid 5, träffade på lite roligt folk på bussen också! nu är jag hemma, är sjukt varm.. lyssnar på skön musik och ska strax ta och plugga lite, inte roligt men måste göras. Just det, fick g på privatekonomi provet, haha det är bra att jag inte fått ett ända ig nu sen skolan började. Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar