söndag 25 januari 2009

Varit sjuk nu sen i söndags, bara varit hemma, sett film och sånt. Har missat en vecka av skolan. Haha skönt faktiskt. Mår bättre nu i alla fall, så ska träffa Alexandra så fort hon ringer mig! Skulle egentligen åkt till väla idag med henne , men hon fick aldrig något barnbidrag och fick heller inte fråga varför haha (:. Sov till 12 idag, kollade på tv och sen fixade jag till mig. Har missat många Basketträningar& Volleybollträningar. Ganska synd, hade gärna tränat. Har fortfarande svårt att välja vilken gymnasie linje & skola jag vill ha. Min familj vill att jag ska välja Estet; Bild & Form på Nicolaiskolan. Men jag är fortfarande inte säker på det. Själv tänker jag på Samhälle Språk på Olympiaskolan. Fast det är så mycket plugg i sammhälle.. Haha problem jag vet. Missade Öppethus i torsdags, skulle dit med Shpresa & fler men var ju sjuk så. Behövde ju egentligen va där men ja.. får se vad som händer. One problem, måste ta igen skolan bättre har fortfarande inte betyg till att komma in på Samhälle ifall jag vill gå där , saknar typ 30-40 poäng.
Well, nu har Alexandra ringt mig, så det blir att träffa henne snart! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar