fredag 2 januari 2009


Freedag

Jag & Gabriella vaknade runt 10 tiden idag. Vi fixade till oss och åt, sen fick vi skjuss till Väla Centrum.
Haha bara jag som kollade efter kläder, inte hon. Köpte inget först men sen köpte vi film i alla fall!
Vi gick till EB Games (heter något annat nu), så spelade vi Spelade Guitar Hero 3. När jag och Gabbi spelade, så börjar såna killar som stod bakom oss och tittade, började de diskutera om vilken nivå vi körde på. De bara; "Hon kör på Hard och hon på Medium. Neej båda på Medium, Neej båda på Hard!" Osv. Störande!
Det blev skitvarmt där inne så vi orkade inte vara kvar där så vi gick istället till Clas Ohlsson, haha där fanns också gh3, så vi spelade såklart (a). Skitmånga tanter och gubbar stanna upp o bara typ "Wooow kolla de!". Haha! Efter det gick vi till Mac Donalds och åt. Gott och Nyttigt! (H)
Sen köpte vi lite grejer, jag köpte en väska. Tog bussen hem så att vi kom hem klockan 4. På vägen hem sjunger Gabriella jättehögt i bussen hahaha! Jag bara; "Hah du vet väl om att alla lyssnar på dig va?", hon bara; "Ja men de känner inte mig så det skiter jag i". Haha rätt Gabbi!
När vi kommer hem så startar hon Need For Speed Most Wanted direkt haha! Jag sätter mig vid datorn, spelar lite också. Sen äter vi och mamma skjussar oss efteråt till Basketträningen!
Efter träningen säger Wasim; "Elina jag vill snacka med dig om en sak" Så går jag fram till han, så bara puttar han in mig i killarnas dusch HAHAHA! Så började alla hjälpa honom så blev jag lite blöt :( Ska hämnas! Sen efter det börjar lilla Dodi hålla på med mig och försöker ta bollen hela tiden, men han lyckas inte för han är så liten (H). Jag och Gabbi följer med de till Uppe sen för det var någon Fotbolls match där. Vet inte vilket lag. Sen hamna vi vid Haganäs och hängde där lite, sen hämta min morsa oss så vi åkte hem och åt. Fortfarande skitkallt ute! Kvällen består sen av Xbox, dator, tv, spel, skratt, prat. kul!

4 kommentarer:

  1. "Efter träningen säger Wasim; "Elina jag vill snacka med dig om en sak" Så går jag fram till han, så bara puttar han in mig i killarnas dusch HAHAHA! Så började alla hjälpa honom så blev jag lite blöt :( Ska hämnas!" de har du väl inte gjort än?

    SvaraRadera
  2. Mac Donalds. HAHAHAHA okej ;d

    SvaraRadera
  3. BÄTTRE! HAHAHA :D

    SvaraRadera