lördag 3 januari 2009

Lördag

Dagen börjar med att vi vaknar runt 9 tiden. I alla fall jag, hon fortsätter sova, men jag väckte henne för hon sa igår att hon så gärna ville vara med när jag skulle sälja tidningar. Hatar att sälja det nu när det är så kallt ute haha. Man märkte på Gabbi att hon tyckte det var jättetråkigt haha, men hon ville inte tillbaka hem till mig som hon fick utan skulle följa med mig hela vägen haha. Tjänade i alla fall ungefär 200 kronor på en timme! Ganska bra. När vi kommer hem igen hamnar vi framför mitt Xbox 360 och spelar Need For Speed Most Wanted. Vi har blivit beroende haha! Efter ett tag kollar vi på en film, Rush Hour. Ganska bra film. Ville först inte se den för framsidan såg tråkig ut men själva filmen var inte det i alla fall! (: . Runt 5-tiden så åt vi, skitgott, men de skratta åt mig hela tiden för pappa berätta en massa shit om mig! Basketträningen var som vanligt kul, jag & Gabbi hade bestämt att vi skulle på Bio efter det. Skulle se Twilight som började 21.45. Så skulle ta ett tåg 20.20. Men såklart missar vi den haha. När träningen är slut puttar Wasim och några andra in mig i killarnas dusch IGEN, haha! Tror de jag är så intresserad? (: Fast jag kom inte undan, har några hemska syner nu haha! Skulle sen byta om som ska ta runt en minut? Haha fast det lyckades jag inte med för för Dennis och Pedram skulle så tvunget försöka springa upp o kolla hela tiden. Gabriella fick typ blockera vägen upp vid trappan så jag skulle hinna byta om, men tyvärr missa vi tåget igen haha! Lyckat. Så vi väntade med de andra killarna till 10 i 9. Så frågade Gabriella; "Någon som vet när tåget går till helsingborg?"Wasim bara; "Haha ska du dit och sälja dig? Då kommer jag med Ramis bil och säger; Get in the car bitch!" HAHAHAHHAHAHA så taskigt! Gabriella blev lite knäckt (a). Tog sen ett tåg 21.02 och var framme 20 över. Gick till Bion och tog ut biljetter sen gick vi o köpte godis o läsk!. Filmen var i alla fall skitbra. Fast Gabbi tyckte nog den var mer rolig, för hon skrattade hela tiden haha! Men wtf så kul var den inte haha! 3 gången hon ser den, första gången jag ser den. Tar tåget hem sen vid 12 tiden och kommer till stationen vid halv 1? Mamma är shysst o hämtar oss i alla fall för det är långt att gå hem därifrån till mig tycker jag haha. När vi kom hem orkade vi inte göra så mycket så vi snackade istället mest till klockan 3 på natten för sen somnade hon (: puss på dagen <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar