torsdag 1 januari 2009



Ny dag ny månad nytt år.

2009. Jag hoppas på att det blir ett bra år.
Nyår blev inte som jag tänkt mig, för jag skulle firat den med Ellinor men det blev bråk mellan oss, hon bestämde med sin kille istället, och ja det är mycket som händer nu, jag orkar inte med det, vill inte att det ska vara så här.
Eftersom det inte blev något med henne så sa Daniel att han kunde komma, men så säger min pappa sen att han inte kan sova här (han bor inte här), eftersom Gabriella ska sova här nåra dagar sen och min systers kille redan ska sova här. Och ingen annan av mina vänner hade tid heller.. så det blev att jag satt vid datorn / såg film / drack cider / kollade på rakterna / gick in / satt vid datorn / drack mer cider / sov. Låter jätttekul eller hur.
Men Gabriella kom sen på dagen, inte träffat henne på ett halv år, sist var jag hos henne i Västerås. Så synd att vi bor långt ifrån varandra. Har saknat henne jättemycket så det är skönt att hon kommer nu!
Började med att pappa och jag åkte till Hässleholm och väntade vid stationen på henne. Sen kom söta Gabriella med sina väskor och vi åkte hemåt. När vi kom hem kollade jag om det var Basketträning idag, för hon ville så gärna med haha. Men det var inget idag, ska dit imorgon & på lördag i alla fall!
Haha dagen börjar med att hon plockar upp lite grejer, så spelar vi Need for Speed Most Wanted på mitt Xbox 360. Haha vi blev helt beroende av det så vi spelade det ganska länge. Sen orkade vi inte längre så vi gick ut till Tingdal och spelade lite Basket. Det var skitkallt ute! Hon påstår att hon suger på basket? Haha men hon träffade ju korgen skitofta. Fast hon är rädd för bollarna haha! Sen frös vi så det gjorde ont haha, så vi gick hem igen och åt. Sen var i mitt rum och drev med folk på msn och sånt.
Puss på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar