måndag 21 november 2011

Kollade på en lägenhet igår kväll. Fick ta bussen kvart i 4 som tog en halvtimme, och visningen började inte förän kl 6 så fick vänta rätt så länge.. Tur jag hade sällskap av min pojkvän iallafall! Först trodde vi att vi hade hittat stället, men det såg helt tråkigt ut.. tillslut hittade vi det rätta stället och jag blev genast kär i den. Problemet är att jag har en uppsägningstid på 3 månader och de vill att man flyttar in omgående.. så lär inte bli något för min del :/ Att det ska vara så svårt att hitta ett nytt boende.. Robin och hans mamma kom med förslaget att jag kunde säga upp min nuvarande lägenhet och ifall jag inte hittar ett nytt boende inom 3 månader kan jag bo hos de så länge och betala en del utav hyran där. Bra förslag så får se hur jag gör! När jag kom hem myste jag med älskling och kollade på en skitdålig film haha, slutade med att jag somnade.

Lyckades komma upp idag kvart över 6! Händer inte ofta hehe.. Så tog jag tåget halv 8 till åstorp där jag var hos tandläkaren. Har tur som aldrig har hål, så fick gå rätt så snabbt. Hade lektion från kvart i 10 till kl 12, skönt det. Efteråt åt jag med bästa sophie och miah, och tog tåget hem kl 1. Har pluggat till ett prov och efteråt sovit i cirka 3 timmar. Nu sitter jag bara vid datorn och tar det lugnt. Ska strax föna håret och fixa mig inför läggdags. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar