tisdag 8 november 2011

8/5-11♥

Var hemma hos familjen igår i några timmar efter skolan. Berättade lite om resan, åt pannkakor och kollade på tv, mysigt. Kände mig extra duktig i skolan idag, vet inte varför men kanske för att jag jobbade och lyssnade mer under lektionerna hihi. Slutade 10 min tidigare så hann som tur var med tåget kl 3. Gick till skomakaren sen i hässleholm och klackade om mina stövlar, sen var jag äntligen hemma. Har haft en myskväll med världens bästa pojkvän.

Idag har jag och robin varit tillsammans i 6 månader och det känns så himla bra att få vara med just dig. Alla skratt tillsammans och leenden vi ger till varandra gör mig lycklig. Att vara i din närhet gör mig lugn.. Jag kan berätta precis allt för dig, och du förstår alltid mig. Det känns så bra, för jag kan inte vara mig själv med många andra, bara få personer. Och du är en av de. Jag har aldrig haft det så här innan, det känns så bra. Vill inte förlora en sekund med dig, vill vara din förevigt. Du är så betydelsefull för mig och du har en stor plats i mitt hjärta, och där finns du alltid kvar. 
Jag älskar dig schatje

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera