fredag 18 november 2011

Har inte bloggat på en vecka.. Förlåt för så dålig uppdatering, haft det så stressigt hela tiden! Men jag lägger upp inlägg om de andra dagarna också :)

Sitter just nu helt ensam hos mig, tänkte ta och städa lite iallafall men först prata en stund med robin i telefon. Vid 6tiden kommer iallafall sophie hem till mig, så ska vi gå och handla direkt så vi har något gott till kvällen hihi. Ska kolla så det finns någon bra film vi kan se också!
Känner mig duktig som har varit med på alla lektioner denna veckan, det var ju ett tag sen. Bäst för rektorn att se till så att jag får mitt studiebidrag också som han lovat.. Men en idiot lärare försöker ju hindra honom, så det blir väl ett stort möte med de kanske nästa vecka, wiiee..
Imorgon ska jag och älskling nog till Henrik. Men inte säkert att jag följer med dock. Vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar