tisdag 30 november 2010

Let it go


Dagen började med att jag försov mig som varje morgon, haha. Stressade som fan under 20 min, sen tog jag bussen till skolan, påvägen dit ser man en tjej missa bussen, hihi alltid lika roligt. Hade data i 2 timmar, jobbade inte alls.. Utan jag och Sophie satt istället och kollade roliga videor på youtube haha, mycket roligare än det vi annars skulle göra. Senare träffade jag Tobbe och käkade, lika roligt det med haha. Senare hade vi bara mentor och efter det tog jag och Sophie närvaron på handels lektionen sen gick vi, eftersom vi inte skulle göra provet förens nästa vecka. Chill dag! När jag kom hem skulle jag egentligen bara äta och åka iväg till stan med Melanie, men det blev inte av för vi orkade inte gå runt i Hbg när det är så kallt ute.. Har bara varit hemma nu,men nu kom Melanie till mig. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar