söndag 28 november 2010

Don't go away

bild på mig och johanna sen förra årets skolfoto. haha usch mitt hår,
igår åkte jag in till åsljunga där jag träffade min saknade johanna! blev massa skratt& prat. Och hon har världens gulligaste son, wilmer hihi :) stannade där över natten. gick sen upp vid 9 idag, fixade till lite, sen åkte jag hem vid halv 10 så jag skulle hinna jobba också. efter det skulle jag egentligen in till klippan, men blev att jag följde med melanie&hennes mamma till väla/familia istället. köpte ingenting, pengarna ska gå till julklappar (y). tror det bara är lite mer än 3 veckor tills jullovet/julafon, längtar!

2 kommentarer:

  1. Har verkligen saknat dig sjukt mycket, seriöst!!!!!! Dt var kul, får hitta på något själva en dag, Barn passning. Hehehehe! Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Jaaaag med! vill ha dig tillbaka till skolan..
    haha ja absolt, det får vi göra :D Älskar dig också hjärtis <3

    SvaraRadera