fredag 14 januari 2011

Make it better

hejsan!
igårnatt hade jag värsta migrän så jag stannade hemma från skolan.
väääldigt skönt att sova ut!
vaknade runt halv 3 med massa olästa sms och missade samtal haha.
låg mest i sängen igår, kollade på film och så.
på kvällen vid 9tiden gick jag iallafall över till melanie.
vi kollade på handbollsmatchen, haha inget för mig precis men men!
idag gick jag upp innan 7, pallade inte bry mig om att fixa till mig,
så jag kollade bara tv, sen sprang jag ut till bussen!
har ju knappt varit seg i skolan idag,
men lite kul då och då var det ju :).
nu ligger jag bara hemma i sängen,
mår inte riktigt bra.
imorgon blir det först jobb,
sen direkt till öppet hus på skolan.

btw, grattis till min pappa som idag fyller år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar