fredag 10 december 2010


Ingenting fungerar längre som jag vill, ingenting kan fungera som jag vill. Jag bara gråter & gråter, måste göra ett val. Jag hatar att göra val, speciellt svåra val. För detta är alldeles för svårt för mig. Det handlar om att antingen ha kvar det som vanligt och att jag då ska må dåligt, eller att jag gör förändring men får de andra att må dåligt. Fast om de skulle må dåligt tror jag inte, men så är det ändå egentligen. Det har varit på detta sättet för länge nu, och det förstör bara för allting annat i mitt liv. Jag blir så deprimerad av det, så jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Men detta styrs runt om mig hela tiden, för det är här jag lever. Det är bara att bita ihop och hoppas att jag löser allting på något sätt och att du och jag också löser det på något sätt tillslut. Jag kämpar för allting, och jag ger aldrig upp, det är den personen jag är och kommer alltid vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar