onsdag 15 februari 2012

Den här dagen har inte varit bra alls, kände redan det från början att det skulle bli så.. Så himla mycket i skolan nu så orkar inte riktigt med allting. Åkte hem till mamma & pappa vid 3 och ringde några samtal, sen fick jag skjuts hem. Hade möte vid 4 och efteråt kollade jag på ett avsnitt av greys anatomy, efterlängtat kan jag säga! Fick en söt liten chokladask av min syster som jag åt till det :*
Just nu håller jag på att skriva klart arbetet i turism, så hiiimla tråkigt. Hoppas jag får godkänt på detta för man får ju tydligen inte ens omformulera om en mening?.. Orkar inte sitta hemma själv så tar tåget om en timme till robin, så blir kvällen nog bättre! Börjar 10 över 1 imorgon vilket kommer bli skönt att få sova ut. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar