söndag 8 januari 2012

Igår följde jag med familjen till Ikea, köpte lite olika saker till lägenheten. Så nu har jag äntligen gardiner i köket! :) När jag kom hem sov jag i ca 3 timmar, sköönt det! Och på kvällen var jag hos Alexandra , vi såg en film monte carlo, faktiskt rätt rolig :) så åt vi mint choklad kaka och glass, gott!

Idag jobba jag sista dagen efter 5 år. Velat sluta sälja tidningen nu i 4 år typ haha, men har aldrig tagit beslutet att göra det förän nu, så jobbigt ibland.. Hade jag bara sparat alla pengarna så hade jag haft cirka 50 000 kr nu, men men skulle tänkt på det tidigare. Skönt att jag får mer fritid och sovmorgon på helgerna iallafall! Har ju fått säga nej till många saker annars :).

Har 8 månader idag tillsammans med mitt hjärta! Älskar han så mycket!♥

Vi kollad på bio med jack idag, såg new year's eve, väldigt bra! :) Innan dess åt jag och robin på restaurang, tog dock bara en pizza hehe. Nu ska vi kolla på OC, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar