lördag 3 december 2011

Anledningen till att jag inte har kunnat uppdatera bloggen är för att jag inte har något internet hemma just nu hos mig, men använder mig annars av mitt internet i mobilen som jag kopplar till datorn, men det funkade ej pga ovädret! Är iallafall hemma hos familjen nu så får passa på! ;)

Umgicks med min älskling både i onsdags och torsdags. Riktigt mysigt!
Igår hade jag samhällsprov kvart i 10 och var klar 10 över. Kl 11 tog jag bussen hem och vid 12 åkte jag in till stan och jobbade! Har fått jobb på söderpunkten nu 3 helger i rad, skönt det. Dock väldigt stressigt att hinna med jobb på morgonen och sen snabba mig till stan för att jobba igen.. men men det funkar! Kom hem vid 7 tiden igår och började stäääääda mina garderober. Gud tog mer än 2 timmar... Helt död sen, försökte somna men inte så lätt med högljudda grannar. Speciellt deras fåglar som låter dygnet runt! Nästa gång ska jag slå det hårdaste jag kan på trummorna haha. Idag stressade jag som fan på morgonen, jobbigt oväder.. Tyvärr jobbade jag bara cirka 2 timmar pga att vi var tvugna att ställa in.. Men men! Var så trött så somnade direkt när jag kom hem. Denna kvällen är lika tråkig precis som igår.. men imorgon kommer min underbaring iallafall. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar