fredag 5 augusti 2011

Working

Var och jobbade i tisdags, lyckades faktiskt komma upp så tidigt på morgonen, brukar vara dålig på det! Gick bra på jobbet.. Men ibland gjorde jag inte så mycket, satt i typ 2 timmar utan att göra något förutom att läsa om tidningen flera gånger och dricka te.
I onsdags mådde jag jättedåligt när jag vaknade, kände att jag verkligen inte kunde jobba så jag sjukanmälde mig och sov till 1-tiden. Sov hos Robin. Han blev lite förvånad över att jag fortfarande låg kvar i sängen hehe. Mådde ändå lite bättre så jag följde med honom, eric, hans familj och kusiner till Lursjön. Rätt skönt i vattnet faktiskt. Dock hade jag ju lite ångest över att jag förlora 500 kr från jobbet för jag var sjuk. 
Igår efter jag jobbat åkte jag hem till min saknade Madde! Riktigt kul att få träffa henne igen. 
Vi kollade bara på tv, men rätt kul program haha. Hoppas jag träffar henne snart igen. När jag kom hem ringde min älskling mig en stund och sen sov jag.
Idag försov jag såklart mig fast att jag sov hemma och skulle istället gå upp vid 6 istället för 4 på morgonen. Vaknade 20 i 7 och fick panik och fixade mat och klädde på mig, sen tog jag cykeln in till jobbet och lyckades bara vara 2 minuter sen! Usch vad trött jag var, kul att sitta på jobbet efter att ha vaknat 20 minuter innan. Fick jobba lite mer idag. Efteråt mötte jag Robin på stationen så gick vi direkt och handlade lite gott, sen kollade vi på film och hade det mys hos mig! I love you so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar