måndag 31 maj 2010

100531

P.O.D. - Strenght Of My Life
tänk så mycket minnen den låten ger mig ..

har precis kollat på top model, hihi love it (a.
och den bruden erin lyckas ju alltid stanna kvar, weird :o
ska snart ta en dusch efter jag druckit upp mitt te hih, sen efter det måste jag göra klart min uppsats, den uppsatsen döööödar mig, blir ju aldrig klar! -.-

annars har dagen varit okej, men skittråkig i början :D
var inte med på gympan, sen historian behövde man inte vara på, för dt e sånt eget arbete.
sen svenska, och efter det kom alexandra till min skola! :) vi gick och käkade, sen visade jag runt lite och efter det var hon med på min bildlektion :) sen hemåt! och då spelade jag lite xbox, somnade (a). sen drog jag och spelade trummor.

helgen har varit awesome. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar