söndag 21 februari 2010

Where are you?

Du har förändrats.. Jag gillar inte den nya personen som du blivit, det är den gamla dig som jag gillar ..
Men nu har det blivit som det blivit.

Allt jag egentligen har väntat på är att du ska säga hur du vill ha det med oss, men det behövs inte längre,
för du har istället visat hur du vill ha det. Du säger ändå ingenting till mig mer, så det är jag själv som har märkt det.
Men vad kan jag göra åt saken? Du har gjort ditt val, och det får jag acceptera. Efter allt som hänt nu har jag märkt hur du egentligen är som person. Jag har alltid sett dig som världens gulligaste kille, jättesnäll och helt underbar. Men efter att jag sett din andra sida, kan jag ändå inte se hur detta skulle funka..
Just nu är jag så besviken, att du har ljugit för mig.
Att du låtsas som ingenting har hänt, att allt är som innan.
Men så är det inte, för jag vet vad du har hållt på med istället,
men det är ändå ingenting du skulle erkänna för mig.
Ändå saknar jag dig sjukt mycket..


Idag har det inte hänt mycket, ska se fotboll, har sån sak man kan vinna pengar på om rätt lag vinner,
så hoppas jag tjänar lite (a).
Snackade i alla fall med Krille innan i tele en timme, ett tag sen :)
Men det var skönt att prata ut om sånt som hänt, han förstår vad jag menar och så.

Får väl sen om nåt kul händer ikv ;d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar